قانون 2 دقیقه برای خدمات طراحی سایت - طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه در هنگام ساخت سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

ما هدف خود را از طراحی وبسایت شما برای قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل می دانیم برای همین تمامی نکات و اصول سئو را در آن برای شما رعایت خواهیم کرد.

در آخرین قسمت و سطر فوتر سایت بهتر است حقوق مربوط به کپی رایت را متذکر شوید.

ما سعی داریم تا نکات مهم و پرکاربرد سئو را در وبسایت شما رعایت کنیم و همینطور در بحث بهینه سازی سرعت وبسایت نیز به شما سایتی را تحویل دهیم که با سرعت لود شود.

طراحی قالب اختصاصی برای سایت وردپرسی، برای وب‌سایت‌های محتوا محور یا بیزینس‌های کوچک، گزینه بسیار مناسبی است.

بزرگترین و معروفترین این نوع فروشگاه و پلتفرم های اینترنتی در ایران را میتوان سایت دیوار نامید.

در اختیار داشتن آدرس ایمیل، شماره تماس و سایر اطلاعات کاربرانی که به موضوع سایت و محصولات شما علاقه‌مند هستند، یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی و ارزشمند برای شما به وجود می‌آورد.

راه اندازی یک وبلاگ یک فرآیندی ساده اما کاربردی است. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتشار منظم و مداوم مقالات مرتبط با موضوع وب سایت است. جالب است بدانید وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم قوی وبلاگ نویسی معرفی شد. به همین خاطر بهترین بستر برای ایجاد وبلاگ و تولید محتوا است.

به همین دلیل است که خدمات طراحی سایت، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سود شرکت شما داشته باشد.

یک نکته مهم دیگر هم که باید در این بعد چهارم به آن دقت کرد، مدت زمانی است که کاربر در سایت شما سپری می‌کند تا به هدف یا جواب سوال خود برسد.

گفت‌وگو: در این قسمت می‌توانید تعیین کنید که آیا این برگه‌ای که در حال نگارش آن هستید دیدگاه بپذیرد یا خیر.

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی است.

این کار در بخش کاربران، افزودن کاربر میتونید این کارو انجام بدید.
این عناصر مکمل کلمات هستند و باید در کنار آن‌ها کاربر را خیلی واضح و روشن هدایت کنند تا به هدف‌اش برسد.

بنابراین حتما قبل از سفارش خدمات طراحی سایت، شرکت‌ها را از نظر نوع خدمات طراحی سایت بررسی کنید.

به ویژه که تجربه ثابت کرده است، مشتریان به برقراری این ارتباط دوسویه بسیار علاقه نشان می‌دهند.

با اینحال، همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، هر چند پرتال تمام ویژگی ها و امکانات لازم برای داشتن یک وب سایت استاندارد و خوب را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما قابلیت توسعه کمتری نسبت به وردپرس دارد.

با صرف نظر از آنکه حوزه کاری شما چه چیزی است، در هر وبسایتی برخی از صفحات (برگه‌ها) هستند که معمولا وجود آنها ضروری و ثابت است. مثل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما و غیره؛ به همین خاطر در این بخش قصد داریم به شما نحوه ایجاد یک صقحه (برگه) در وردپرس را آموزش دهیم تا علاوه بر ایجاد صفحات ضروری، بتوانید در آینده هر صفحه‌ای را که نیاز داشتید خودتان به راحتی اضافه کنید.

گاه صفحه یا صفحاتی در سایت وجود ادامه مطلب دارد که مهم هستند ولی ممکن است از دید بازدیدکننده دور بماند. فوتر بهترین محل برای قرار دادن لینک صفحه مذبور است.

در اختیار داشتن آدرس ایمیل، شماره تماس و سایر اطلاعات کاربرانی که به موضوع سایت و محصولات شما علاقه‌مند هستند، یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی و ارزشمند برای شما به وجود می‌آورد.

.. است دیر یا زود مجبور به راه اندازی مجدد کار خود و صرف زمان و هزینه زیادی هستید. پس بهترین کار برای داشتن یک کسب و کار آنلاین، طراحی فروشگاه اینترنتی است.

به طور کلی فروشگاه های اینترنتی، بر اساس دو فاکتور نوع کالا و ماهیت طرفین معامله به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند اما تمامی آنها در یک چیز مشترک هستند، و آن هم فروش است!

زیرا این تصمیم بدان معناست که شما کسی هستید که به فکر رشد کسب‌وکار خود بوده و برای لینک منبع آن چشم‌اندازی در نظر گرفته است.

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن طراحی سایت وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با توضیحات بیشتر وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است!

مطابق شکل زیر بعد از اضافه کردن برگه‌ها به فهرست مکان نمایش برگه را در قسمت تنظیمات فهرست اضافه کنید. سپس دکمه ذخیره فهرست را بزنید. البته شما در این صفحه می‌توانید با کشیدن و رها کردن برگه‌ها، ترتیب قرارگیری آنها در فهرست سایت را تغییر دهید.

طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملا اختصاصی

سوالاتی در زیمنه ساخت داشتم اگر پاسخ بدهید سپاسگزار شما خواهیم بود.

Report this wiki page